Compania a înregistrat şi un record al industriei prin 1.619 comenzi brute (377 A320ceo, 876 A320neo, 77 A330, 239 A350 XWB, 50 A380). De asemenea, anul trecut Airbus a înregistrat cele mai importante comenzi brute (preţ de listă US$ 240.5 miliarde). Până la sfârşitul anului rezervele de comenzi au urcat la un record al industriei, de 5.559 aeronave, în valoare de US$ 809 miliarde la preţ de listă, echivalentul a 8 ani de producţie.

Livrările de aeronave în 2013 au crescut pentru a 12-lea an consecutiv, depăşind ţintele iniţiale şi recordul anterior stabilit în 2012 (588) cu un plus de 38 de aeronave. La sfârşitul lui 2013, Airbus deţinea o cotă de piaţă brută de 51% (aeronave peste 100 de locuri). Deciziile clienţilor de a prefera aeronave mari în toate segmentele (A321, A330-300, A350-1000 şi A380) au avut un rezultat pozitiv asupra veniturilor, venind în completarea poziţiei de lider ocupate deja pe piaţa aeronavelor cu un singur culoar şi de dimensiuni mari.

Pe parcursul anului A320neo a depăşit 2.600 de comenzi, în timp ce vânzările puternice ale A320ceo au continuat, cu peste 1.000 de unităţi vândute de la lansarea NEO. A350 XWB a înregistrat performanţe comerciale în special cu prima comandă din Japonia, în timp ce A380 a continuat să domine piaţa aeronavelor foarte mari cu 50 noi comenzi.

Anul 2013 a fost interesant şi datorită primului zbor al A350 XWB. Testele progresează bine, cu două aeronave care au acumulat deja peste 800 de ore de zbor. Certificarea este programată pentru trimestrul 3, iar intrarea în serviciu pentru trimestrul 4, 2014. Modelul A330 cu autonomie mai mare şi variante regionale a fost de asemenea lansat, producţia de A330 a atins un nou record de 10 aeronave pe lună, în timp ce modelele cu un singur culoar au rămas la o rată de 42. 

În 2013, Airbus Military a livrat 31 de aeronave, incluzând şapte A330 MRTT şi două A400M pentru Forţele Aeriene Franceze, confirmând faptul că programul se desfăşoară conform planului. Airbus a angajat în jur de 3000 de persoane în 2013.