Majoritatea bucureştenilor îşi cumpără haine din mall-ul cel mai apropiat de locuinţă din comoditate, doi din cinci mergând acolo de câteva ori pe lună, potrivit unui studiu de piață.
”Orice brand vestimentar trebuie să ia în calcul amplasarea unui magazin într-un mall sau într-un centru comercial, deoarece 96% dintre persoanele intervievate în cadrul studiului îşi cumpără haine de aici. Românii se dovedesc a fi extrem de comozi astfel că proximitatea este principalul factor în alegerea unui mall. 43% dintre intervievaţi au declarat că merg la cel mai apropiat mall de locuinţă. Numărul mare de magazine – 30% şi unicitatea brandurilor – 24% completează topul criteriilor de selecţie. Aproape jumătate – 42% dintre respondenţi – se duc la mall, de câteva ori pe lună, pentru a-şi achiziţiona produse vestimentare, iar 28% o dată pe lună”, se arată în studiul MKOR Consulting, citat de Agerpres.
În afara hainelor, românii care frecventează mall-urile din Bucureşti fac acest lucru şi pentru a lua masa – 29% sau, pur şi simplu, pentru o plimbare – 18%. Documentarea prealabilă privind produsele sau magazinele de interes dintr-un mall se realizează cu ajutorul Google de către peste 60% dintre cei intervievaţi. Când se află în faţa raftului, cei mai mulţi clienţi (73%) cer informaţii direct de la personalul din magazin, menţionează studiul, potrivit aceleiași surse.
Studiul a fost realizat în luna noiembrie în rândul clienţilor din cinci mall-uri reprezentative din Bucureşti. Au fost intervievate 398 de persoane prin metoda field research.