Atacurile de tip phishing asupra clienţilor Raiffeisen Bank se înmulţesc pe zi ce trece, în această dimineaţă având loc al treilea astfel de atac din ultima săptămână. Astfel, la data de 10 iunie, clienţii Raiffeisen au primit un mesaj în căsuta de e-mail prin care erau anuntaţi că s-a încercat să se ia legătura cu ei din partea băncii dar nu s-a reusit. Ca urmare, erau anunţaţi că le-au fost blocate conturile şi erau sfătuiţi să acceseze un link pentru a-şi actual
Atacurile de tip phishing asupra clienţilor Raiffeisen Bank se înmulţesc pe zi ce trece, în această dimineaţă având loc al treilea astfel de atac din ultima săptămână.
Astfel, la data de 10 iunie, clienţii Raiffeisen au primit un mesaj în căsuta de e-mail prin care erau anuntaţi că s-a încercat să se ia legătura cu ei din partea băncii dar nu s-a reusit.
Ca urmare, erau anunţaţi că le-au fost blocate conturile şi erau sfătuiţi să acceseze un link pentru a-şi actualiza datele de contact, dar şi parola în relaţia cu banca.
Ieri a avut loc al doilea atac, mai subtil, prin care clienţii Raiffeisen erau avertizaţi că în urma unor atacuri phishing banca a fost nevoită să oprească sistemul de plăţi online, iar pentru rezolvarea problemei aceştia trebuie să se autentifice pe un site asemănător cu al băncii.
În această dimineaţă, după cum spuneam, seria atacurilor phishing (adică de pescuit clienţi naivi sau neatenţi) a continuat prin urmatorulărul anunţ: Vă rog accesaţi Raiffeisen Online şi mergeţi în secţiunea date personale şi modificaţi datele de contact”.
Pentru a fi şi mai credibili, autorii atacului semnează mesajul cu numele unuia dintre directorii băncii, căruia nu îi vom da numele, dar care se află de mai mult timp în concediu prenatal.
Raiffeisen Bank precizează că nu este în practica băncii procedura de trimitere de mesaje prin e-mail şi îi sfătuieşte pe toţi clienţii săi să nu dea curs unor astfel de mesaje.