Compania Albalact a participat la majorarea de capital social a Rarăul, în cadrul căreia a subscris acţiuni nou emise în valoare de 3, 8 milioane de lei. Ca urmare a finalizării înregistrării majorării, deţinerea SC Albalact SA în cadrul capitalului social al SC Rarăul SA s-a majorat până la nivelul de 93,6%. În toamna anului 2008, compania Albalact a achiziţionat 77% din acţiunile Rarăul Câmpulung pentru a dezvolta producţia de brânzeturi tradiţionale româneşti. Până
Compania Albalact a participat la majorarea de capital social a Rarăul, în cadrul căreia a subscris acţiuni nou emise în valoare de 3, 8 milioane de lei. Ca urmare a finalizării înregistrării majorării, deţinerea SC Albalact SA în cadrul capitalului social al SC Rarăul SA s-a majorat până la nivelul de 93,6%.
În toamna anului 2008, compania Albalact a achiziţionat 77% din acţiunile Rarăul Câmpulung pentru a dezvolta producţia de brânzeturi tradiţionale româneşti. Până la sfârşitul acestui an, Albalact va intra pe segmentul brânzeturilor sub brandul Rarăul.
Albalact sfidează criza
Cifra de afaceri a companiei Albalact a crescut cu 30,6% în prima jumătate a acestui an, comparativ cu aceeaşi perioada a anului trecut, ajungând la 116.270.109 lei în primul semestrul 2009, de la 89.030.950 lei în aceeaşi perioadă 2008.
Şi profitul net înregistrat de companie în primul semestru al acestui an este de aproape 3 ori mai mare decât profitul obţinut în aceeaşi perioadă a anului 2008. În semestrul întâi 2009, profitul net a crescut cu 191.3%, de la 964.693 lei în 2008, la 2.810.474 lei în 2009. De asemenea, profitul operaţional obţinut de Albalact în primul semestru 2009 a crescut de aproape 3,5 ori (cu 247,8%), ajungând la 6.213.552 lei în 2009, de la 1.786.496 lei în perioada similară din 2008.
Albalact se află în acest moment pe locul 4 în topul producătorilor de lactate din România şi produce peste 60 de sortimente de lapte, iaurt, smântână, unt şi brânză sub mărcile – Fulga, Zuzu şi De Albalact.