Mircea Geoană, secretar adjunct al NATO și fost președinte al PSD, a cerut Oficiului de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) să-i înregistreze sigla de campanie. Cererea a fost depusă în perioada 28 – 30 iunie.
Mircea Geoană a cerut OSIM să-i înregistreze sigla de campanie
Amintim că Geoană nu a declarat oficial că este interesat de o candidatură la funcția de președinte. Totuși, el este frecvent menționat în spațiul public. Mai mult, anumite sondaje îl dau drept favorit în această cursă, în cazul în care ar candida.
În schimb, de numele lui sunt legate unele informații controversate potrivit cărora el și-a plagiat teza de doctorat și a copiat, prin traducere, de la doi foști președinți ai SUA, respectiv Bill Clinton și George W. Bush.
Amintim că oficialul NATO a mai candidat o dată, în 2009, din partea PSD, pentru funcția de președinte al României. Totuși, a fost învins de Traian Băsescu, care a reușit să obțină cu 70.000 de voturi mai mult.
Trebuie urmați mai mulți pași pentru a intra în posesia unei mărci înregistrate
Amintim că trebuie urmați mai mulți pași pentru a intra în posesia unei mărci înregistrate. După depunerea cererii oficiale, urmează o perioadă de două luni de opoziții și depunere de observații de către orice terț care consideră că există motive ca sloganul sau sigla depusă de solicitant să nu fie înregistrate
Aceasta este și cea mai importantă perioadă. Depășirea ei presupune proceduri formale, iar rezultatul este eliberarea certificatului de marcă.
Până la data alegerilor se va ști parțial dacă marca depusă poate fi folosită legitim de către solicitant.
Cine domină preferințele românilor în spațiul online
O analiză realizată recent arată că anumiți politicieni au dominat preferințele românilor în spațiul online, în ultima lună. Ei au dominat atât ca volum de mențiuni în articole, cât și postări pe Facebook.
Potrivit analizei, Marcel Ciolacu a dominat spațiul online în ultima lună. Pe următorul loc s-a aflat șeful PNL, Nicolae Ciucă, cu un număr semnificativ mai mic de mențiuni. Mircea Geoană a ocupat locul trei, în ciuda faptului că este lider în clasamentul încrederii, conform ultimului sondaj INSCOP.