În premieră pe piaţa de profil din România, OTP Bank îmbogăţeşte serviciul OTPdirekt – Alerte SMS, prin intermediul opţiunii Control Card Bancar, alertă disponibilă pentru toate cardurile bancare, atât de debit, cât şi de credit. Acest serviciu le oferă clienţilor un avantaj extrem de important, un control mai eficient al finanţelor, prin informarea lor în timp real, direct pe telefonul mobil, asupra soldului disponibil după efectuarea oricărei tranzacţii.
Unicitatea noului serviciu OTP Bank România este dată de seria de informaţii complete oferite în timp real prin intermediul alertelor: numărul cardului folosit, data şi ora utilizării cardului, suma tranzacţionată, tipul tranzacţiei (cumpărături, retragere numerar), precum şi locaţia în care a fost efectuată tranzacţia. În condiţii tehnice bune, clientul primeşte alerta în mai putin de 2 minute de când şi-a utilizat cardul bancar, lucru ce ii oferă un mai bun control al utilizării propriului card bancar
„Prin multitudinea informaţiilor oferite, în momentul de faţă suntem singura bancă din România, care pune la dispoziţia clienţilor săi un astfel de instrument de control, în timp real, al utilizării cardurilor bancare. OTPdirekt – Alerte SMS este aliatul complet în lupta cu timpul, informaţia, siguranţa şi mobilitatea, clientul primind toate informaţiile direct pe telefonul mobil şi chiar atunci când operaţiunile se întamplă.”, declară Silviu Florea, Manager – Canale Electronice de Vânzari, OTP Bank România.
Prin serviciul Control Card Bancar, OTP Bank România oferă în premieră clienţilor săi, atât persoane fizice, cât şi persoane juridice mesaje tip „card eveniment”. Acestea asigură un grad sporit de securitate utilizatorilor, atenţionându-i de fiecare dată când cardul este utilizat (la comerciant, pe internet sau pentru retrageri) şi se introduce greşit codul PIN şi CVV sau când se efectuează o tranzacţie ce depăşeşte fondurile disponibile pe cardul respectiv.
Prin îmbunătăţirea facilităţilor oferite prin intermediul serviciului OTPdirekt – Alerte SMS, OTP Bank România aduce un plus de valoare şi utilitate serviciului OTPdirekt, un serviciu ideal pentru toate tipurile de clienţi, persoane fizice, persoane fizice autorizate, IMM-uri şi corporaţii, structurat astfel încat să răspundă tuturor nevoilor acestora: Contact Center informaţional şi tranzacţional, Internet Banking şi Alerte SMS. OTPdirekt a înregistrat o creştere dinamică a numărului de utilizatori, la trei ani de la lansarea sa pe piaţă. Astfel, numărul de utilizatori ai OTPdirekt se apropie de 10% din numărul total de clienţi ai băncii. Mai mult, în primul trimestru al anului 2009, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul de utilizatori a crescut cu 50%. Pe lângă numărul de utilizatori OTPdirekt, atât numărul de tranzacţii, cât şi volumul acestora au cunoscut creşteri importante: faţă de perioada similară a anului trecut, numărul de tranzacţii efectuate prin intermediul OTPdirekt a crescut cu 26%, iar volumul acestora, cu 17%.
OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cea mai mare bancă independentă din Europa Centrală şi de Est. În afara Ungariei, OTP Bank are operaţiuni în România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ukraina, Slovacia, Serbia. OTP Group deserveşte aproape 12 milioane de clienţi în 9 ţări, prin intermediul a 1500 de unităţi teritoriale, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.