Telekom, unul dintre marii operatori de cablu, internet și telefonie mobilă din România, a fost avertizat de arbitrul pieței telecom, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații.
Se pare că o parte a clienților Telekom ar fi primit servicii mai proaste decât au crezut. Compania contestă decizia ANCOM și își caută dreptatea în justiție, după cum notează Profit.ro.
“Telekom România Mobile Communications (fost Cosmote) a fost sancționată cu avertisment de autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM) pe motiv că ar fi discriminat traficul de tip video streaming față de celelalte categorii de trafic, prin diminuarea vitezei acestuia în raport cu celelalte, operatorul contestând sancțiunea în instanță.”, arată cei de la Profit.ro.
Telekom România Mobile Communications este al treilea jucător pe piața de profil, cu un portofoliu de clienți de 5,282 milioane de clienți la finele lunii iunie. Operatorul este parte a grupului Telekom România, care include și fostul Romtelecom, în prezent Telekom România Communications. Afacerile anuale grupului se situează în jurul cifrei de 1 miliard de euro.