Update: Reacţia ING
„O parte dintre clienții mai multor banci din Romania, printre care si ING, au întâmpinat probleme asociate tranzacțiilor efectuate prin intermediul Revolut de pe carduri Visa, acestea fiind trimise către ING de două ori spre procesare, din motive care nu sunt imputabile ING. Suntem în contact direct cu echipele Revolut si Visa pentru reglarea tranzacțiilor pentru clienții ING afectați și vom reveni cu detalii. Pentru situații urgente vă rugam contactați call center: 0314062464. De asemenea puteți urmări starea serviciilor noastre aici: https://ing.ro/stare-servicii„, anunţă ING.
”O parte dintre clientii ING intampina probleme asociate tranzactiilor efectuate prin intermediul Revolut de pe carduri Visa, ING primind spre procesare platile de doua ori. Suntem in contact direct cu echipa Revolut pentru reglarea tranzactiilor pentru clientii ING afectati. Pentru situatii urgente va rugam contactati call center: 0314062464. De asemenea puteti urmari starea serviciilor noastre aici: https://ing.ro/stare-servicii.”, este mesajul ING de pe Facebook.
ING are 25 de ani de activitate pe piaţa din România iar în prezent ocupă al şaselea loc în topul băncilor locale, cu o cotă de piaţă cu puţin peste 10%. Numărul de clienţi individuali ING activi a ajuns la 1,32 milioane.
Revolut a fost înfiinţată în iulie 2015, are sediul în Londra şi peste 4 milioane de utilizatori în Europa.
Utilizatorii Revolut îşi pot deschide un cont curent în câteva secunde, direct din aplicaţie, pot cheltui, primi sau trimite bani oriunde în lume la cursul de schimb interbancar, pot avea expunere imediată la criptomonede. În prezent, peste 10.000 de utilizatori îşi deschid noi conturi Revolut în fiecare zi, reiese din datele oficiale ale companiei.