Alertă pentru toți clienții RCS-RDS. Escrocherii mari în numele DIGI. Compania a dat detalii

Toți clienții Digi/RCS-RDS sunt în alertă după ce compania a transmis un avertisment care îi vizează pe utilizatorii serviciilor companiei. Este vorba de mai multe escrocherii care se fac în numele Digi.

Cei de la Digi/RCS-RDS i-au avertizat pe toți românii care beneficiază de serviciile acestei companii să fie atenți  la campaniile frauduloase care folosesc abuziv însemnele companiei noastre. Potrivit unui comunicat postat pe pagina de Facebook a furnizorul de internet și TV, în ultima perioadă s-a sesizat o reactivare a acestui tip de escocherie.

„Cea mai recentă campanie de acest tip (SCAM) recurge la un mecanism de concurs de fidelizare cu premii constând în laptop-uri și telefoane din segmentul premium.

Organizatorii atrag utilizatorii de internet prin reclame pop-up găzduite pe site-uri cu un nivel redus de securitate și le propun acestora completarea unui chestionar, la finalul căruia li se cere să comunice date asociate cardului bancar, pentru reținerea taxei de transport a premiilor.

Ne delimităm de aceste tentative de înșelăciune și vă informăm că, în prezent, compania noastră nu derulează nicio campanie de fidelizare în online cu un mecanism precum cel descris anterior.

Chiar în măsura în care ar organiza astfel de campanii, Digi|RCS & RDS nu ar condiționa în vreun fel acordarea de premii de efectuarea unor astfel de plăți. Dacă vi se afișează, în timp ce navigați pe diverse site-uri, astfel de invitații la concursuri de loializare/ fidelizare în numele Digi | RCS & RDS, vă sugerăm să nu le dați curs înainte de a verifica informația pe canalele oficiale de comunicare ale companiei.

În cazul în care aveți îndoieli legate de autenticitatea eventualelor campanii similare, puteți contacta echipa de relații cu clienții Digi | RCS&RDS, apelând la una dintre modalitățile precizate pe site-ul digiromania.ro. De asemenea, este de dorit să evitați campaniile care condiționează punerea în posesia premiilor de efectuarea unor plăți (indiferent de modalitate: transfer bancar, card, sms etc.).

Vă mulțumim anticipat pentru cooperare și contăm pe vigilența voastră pentru a preveni astfel de demersuri cu intenții înșelătoare! Echipa Digi”, se arată în comunicat.