Compania Alexandros Motors a inaugurat în zona de nord a Bucureştiului un showroom dedicat comercializării pe piaţa locală a modelelor Great Wall Hover 6 (SUV) şi GW Steed 5 (Pick-up).
„Alexandros Motors reia, pe baza noilor premise, mult mai optimiste, comercializarea SUV-ului H6 şi a Pick-up-ului Steed 5, care au un real potenţial pentru piaţa din România şi mai ales pentru infrastructura existentă în acest moment în ţara noastră. Eforturile se vor îndrepta spre consolidarea reţelei de dealeri şi servicii de calitate. Potenţialii noştri clienţi sunt nu doar persoanele fizice, ci şi companiile mici şi mijlocii cu activităţi în domenii precum agricultură, protecţie şi pază, construcţii, utilităţi, distribuţie”, a declarat Stelios Savva, CEO Alexandros Motors România, cu prilejul deschiderii oficiale a showroom-ului din Pipera, care a avut loc în seara zilei de marţi.
Potrivit reprezentanţilor Alexandros Motors, compania a planificat deschiderea mai multor showroom-uri şi unităţi service, iar anul viitor vor fi lansate trei noi modele.
Alexandros Motors este unic importator al automobilelor Great Wall, iar parteneriatul cu producătorul chinez a fost demarat în urmă cu 10 ani. În prezent, reţeaua de comercializare dispune de cinci dealeri la nivel naţional şi de propriul depozit de piese în Boldeşti-Scăeni, judeţul Prahova.
Great Wall Motors Company Limited a fost înfiinţată în anul 1976 şi este cea mai mare companie cu capital privat producătoare de automobile din China, fiind listată la Bursa din Hong Kong. Recunoscută pentru capacitatea de producţie uriaşă şi dezvoltarea continuă din ultimul deceniu, Great Wall Motors se află în topul primelor 10 companii private listate la bursă şi între primele 30 de companii în funcţie de cifra de afaceri din China.
Great Wall Motors are în prezent aproximativ 60.000 de angajaţi, un centru de cercetări şi o capacitate anuală de producţie de peste 1,2 milioane de unităţi.
Cu 1,1 milioane de vehicule vândute în China, în 2014, Great Wall este cel mai mare exportator de pe piaţa chineză, impunându-se pe pieţe precum Australia, Africa de Sud, America Centrală şi de Sud, Asia-Pacific, Orientul Mijlociu şi Rusia. Este, de altfel, şi primul producător chinez care şi-a stabilit o unitate de producţie proprie în Europa, la Lovech (Bulgaria), fabrică inaugurată în 2012.
Sursa: Agerpres