Preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei va fi Aysun Mustafa.
"Noul director general al companiei ales de AGA este Alexandru Dragoş Drăghici, cu o experienţă în top management de peste zece ani în companii naţionale şi multinaţionale, iar preşedintele Consiliului de Administraţie este Aysun Mustafa, cu experienţă de 15 ani în sectorul bancar românesc. Misiunea celor doi şi a membrilor Consiliului de Administraţie este de a limita pierderile CFR Marfă şi de a propune în termen de 90 de zile un plan de management al companiei. Este adevărat că până pe 20 iunie vom desemna un câştigător pentru privatizarea companiei însă finalizarea procedurii este una îndelungată, iar noul management al companiei va avea timpul necesar pentru a realiza acest plan de management", a declarat ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, într-o conferinţă de presă.
Alexandru Dragoş Drăghici a deţinut o funcţie de conducere la Gazprom România în timp ce Aysun Mustafa a lucrat în Unicredit şi Piraeus Bank.
Alături de cei doi din Consiliul de Administraţie a CFR Marfă mai fac parte Liviu Radu – inginer implicat în managementul unei companii în domeniul IT, Bogdan Constantinescu – economist, peste 12 experienţă în instituţii financiar-bancare din România, Dan Constantinescu – inginer cu 15 ani de experienţă în domeniul financiar, Ionuţ Georgescu – jurist cu experienţă de 10 ani în management şi marketing şi Dan Pelcea – economist – experienţă de 15 de ani în management.
Totodată, ministrul a anunţat şi componenţa Comisiei de privatizare a CFR Marfă din care fac parte, între alţii, Cristian Ghibu – secretar de stat în Ministerul Transporturilor şi preşedinte al comisiei, Marcel Boloş – directorul autorităţii de management al Programului Operaţional Sectorial – Transporturi şi Claudiu Dumitrescu – director al Direcţiei de Transporturi Feroviar din Ministerul Transporturilor.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, s-a declarat optimist în ceea ce priveşte respectarea termenelor pentru privatizarea companiei şi a precizat că pentru participarea la această privatizare condiţiile vor fi extrem de selective astfel încât privatizarea să nu se transforme într-un circ.
"Sunt convins că nu veţi avea plăcerea de a asista la un circ la privatizarea CFR Marfă’, a spus ministrul Transporturilor, care a precizat că până la privatizare nu vor fi făcute disponibilizări masive la CFR Marfă şi că există 7-8 mari investitori interesaţi de preluarea companiei", a arătat Fenechiu.
De asemenea, ministrul a precizat că până la finalizarea privatizării anumite active fixe ale CFR Marfă vor fi transferate către CFR SA.
Sursa: Agerpres