Alianţa Renault-Nissan a raportat vineri creşterea vânzărilor în 2010 cu 19,6%, la 7,3 milioane de unităţi.
Producătorul auto francez Renault a vândut anul trecut 2.625.796 vehicule, iar compania niponă Nissan a vândut 4.080.588 vehicule. Pe plan mondial cele două companii deţineau anul trecut o cotă de piaţă de 10,3%.
Vânzările Renault pe plan mondial au crescut anul trecut cu 14%, iar vânzările Nissan, cu 21,5%.
‘În 2010, alianţa Renault-Nissan a înregistrat vânzări fără precedent pe plan mondial şi o majorare a cotei de piaţă. Performanţa noastră este în mod special încurajatoare pe pieţele în expansiune, unde alianţa continuă să-şi majoreze cota de piaţă’, a afirmat preşedintele şi directorul general al alianţei Renault-Nissan, Carlos Ghosn.
Nissan şi Renault au sărbătorit, în 2009, zece ani de parteneriat şi au estimat recent că vor realiza economii de 363 milioane de euro prin împărţirea instalaţiilor de producţie şi logistică.
SURSA: Agerpres