Din total, aproximativ 30.000 de unităţi Nissan Leaf au fost vândute în SUA, 28.000 în Japonia şi 12.000 în Europa, în timp ce Renault a vândut 30.000 de vehicule electrice.
Cei doi producători auto au început vânzarea modelelor electrice în decembrie 2010, când Nissan a lansat modelul Leaf.
Vânzările de maşini cu emisii zero ale celor două companii nu au fost atât de solide cum se estima, din cauza preţurilor mai ridicate decât al vehiculelor cu motoare pe benzină şi a facilităţilor de încărcare insuficiente.
Până la sfârşitul anului fiscal 2016, Renault şi Nissan intenţionează să vândă pe plan mondial 1,5 milioane de vehicule electrice dar analiştii susţin că acest obiectiv este puţin probabil să fie îndeplinit.
Renault deţine în prezent 43,4% din acţiunile Nissan, care la rândul său deţine 15% din acţiunile Renault. De la fuziunea lor, în 1999, cei doi parteneri derulează o serie de achiziţii comune pentru a reduce costurile.
Sursa: Agerpres
Alianţa Renault-Nissan a vândut 100.000 de vehicule electrice
23 iulie 2013, 13:45
Ultima modificare în 23 iulie 2013, 16:45
Alianţa Renault-Nissan a vândut, pe plan mondial, 100.000 de vehicule electrice iar cel mai bine vândut model electric din lume este Nissan Leaf, transmite Kyodo.
Etichete: electric,
electrice,
nissan,
renault
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook