Alibaba, cel mai mare retailer online din China, a anunţat joi venituri trimestriale peste estimările analiştilor, datorită majorării cererii consumatorilor, transmit MarketWatch şi Bloomberg.
În trimestrul doi din 2017, veniturile au urcat cu 56%, la 50,2 miliarde de yuani (7,40 miliarde de dolari), în timp ce analiştii intervievaţi de Bloomberg se aşteptau la 47,9 miliarde de yuani.
Alibaba şi-a extins dominaţia în comerţul electronic îmbunătăţindu-şi algoritmii reclamelor folosite pentru a genera venituri de la brandurile care vor să ajungă la cei 466 de milioane de consumatori activi ai platformelor sale online.
Acţiunile Alibaba au urcat cu 5% în pre-deschiderea şedinţei Bursei de la New York. Titlurile au crescut anul acesta cu 82%, faţă de un avans de 7,3% al indicelui NYSE Composite.
Profitul net a urcat la 2,58 miliarde de dolari în trimestrul doi din 2017, în timp ce câştigurile per titlu au urcat cu 92%, la 0,83 dolari.
Numărul utilizatorilor activi lunar care folosesc telefonul mobil a crescut cu 24%, în perioada aprilie-iunie 2017, la 529 de milioane.
AGERPRES