Cora România a transmis un mesaj clienților săi în care explicau că alimentele nu vor fi raționalizate. În acest context, Cora România a ținut să amintească faptul că măsurile impuse în magazine sunt menite să protejeze sănătatea clienților cât și a angajaților.
În legătură cu știrile apărute recent privind cora România, dorim să facem următoarele precizări, spre corecta informare a publicului.
Astfel, vă anunțăm că am luat decizia de a suspenda, temporar, comunicarea promoțiilor pe pagina de Facebook a cora, din respect pentru clienți, având în vedere situația delicată și provocările cu care toți ne confruntăm în această perioadă din cauza amenințării COVID-19.
Activitatea promoțională va fi valabilă online
Activitatea promoțională se derulează în continuare și toate informațiile pe acest subiect sunt comunicate pe site în secțiunea https://www.cora.ro/cataloage precum și în hipermarketuri. Planificarea promoțiilor pentru clienții noștri și angajamentele cu furnizorii care se subscriu acestui proces se derulează cu mult timp înainte, ca atare sunt valabile și continuă.
”În paralel, lucrăm zilele acestea la promoțiile pentru sărbătorile de Paște.
În privința măsurilor de igienă și prevenție, așa cum am mai precizat, au fost achiziționate măști, mănuși, dezinfectante și am intensificat igienizarea magazinelor, conform reglementărilor si recomandărilor Autorităților. Sunt curățate în mod constant, cu o frecvență mult mai mare decât în mod obișnuit cărucioarele, coșurile, suprafețele magazinelor și zona caselor de marcat.”, se arată în comunicat.
”Suntem permanent preocupați să asigurăm un mediu sigur de lucru pentru angajați și de cumpărături pentru clienți.
Prin urmare, am instalat, din 17 martie 2020, paravane de plexiglass în zona caselor de marcat, pentru o mai bună protecție a casierelor, care sunt expuse contactului prelungit cu publicului. Casierele au, de asemenea, setul propriu de dezinfectant, în timp ce clienții au la dispoziție mai multe puncte de dezinfectare în magazin. De asemenea, în magazine sunt disponibile mănuși de unică folosință, atât pentru clienți, cât și pentru angajați.
Îi rugăm pe clienți să apeleze la personalul nostru atunci când au nelămuriri legate de aceste măsuri de prevenție.
Precizăm, de asemenea, că nu s-a luat măsura raționalizării produselor. Punctual, în unele magazine am instituit o limită rezonabilă, chiar generoasă, pentru unele produse, măsură luată doar pentru a descuraja specula și pentru a asigura cât mai mult timp marfa la raft, pentru cât mai mulți clienți.
Solidaritatea și cumpătarea sunt esențiale în aceste zile și îi rugăm din nou pe clienți să cumpere chibzuit, cu gândul că ne găsesc aici și mâine și că noi facem eforturi neîncetate pentru a asigura continuitatea aprovizionării magazinelor cora din toată țara.
Facem de asemenea apel la familii, ca urmare a recomandărilor Autorităților, să trimită un singur membru la cumpărături, pentru a evita aglomerarea, iar în magazin să respecte indicațiile privind păstrarea distanței de cel puțin 1,5 metri astfel încât să reducem riscul îmbolnăvirii.
Vă asigurăm că suntem în permanentă legătură cu autoritățile, urmărim evoluția situației și actualizăm corespunzător măsurile care necesită a fi luate, pentru siguranța tuturor și pentru a asigura un mediu de cumpărături sigur și eficient.”, a transmis Cora România.