Allianz-Țiriac anunță o creștere de aproximativ 20% a despăgubirilor plătite către asigurați

Potrivit Allianz-Țiriac, despăgubirile acordate clienților au atins un nivel de peste 900 milioane de lei. Acest lucru reflectă o creștere de aproximativ 20%. Compania contribuie tot mai semnificativ la creșterea pieței în domeniul asigurărilor de viață și distribuției online. De asemenea, a alocat peste 7 milioane de lei pentru finanțarea dezvoltării comunităților în „momente dificile”.

În septembrie 2023, primele brute subscrise în asigurările generale și de viață au depășit 2,5 miliarde de lei, în creștere cu 18% față de anul precedent. Cu toate acestea, plățile către asigurați și terți păgubiți au crescut mai rapid decât vânzările. 4,2 miliarde de lei au fost alocate pentru rezervele de daună, asigurând astfel viitoarele plăți în conformitate cu angajamentele asumate.

În plus, compania anunță și că sumele din rezerve s-au majorat cu 23 de procente.

„Allianz-Țiriac este în cea mai bună formă a sa. Toți indicatorii noștri de business sunt solizi și susțin un business sănătos pe termen lung, care ne permite să ne onorăm responsabilitățile față de clienți, angajați, societate și acționari la cel mai înalt nivel. Nu am fi ajuns aici fără încrederea și sprijinul clienților, colegilor și partenerilor noștri, cărora le mulțumim. Datorită lor, Allianz-Țiriac este pentru al cincilea an consecutiv reprezentantul în România al celui mai valoros brand de asigurări din lume”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO Allianz-Țiriac Asigurări.

Compania raportează un rezultat net de peste 277 milioane de lei în primele 9 luni din 2023

Allianz-Țiriac a înregistrat rezultate solide și profitabile în primele 9 luni ale anului. Compania a raportat un rezultat net de peste 277 milioane de lei, furnizând astfel resurse pentru consolidarea capitalului, investiții și realizarea planurilor de dezvoltare. Aceste performanțe susținute contribuie la sprijinirea economiei românești.

„De asemenea, profitabilitatea puternică ne permite să avem o contribuție semificativă în societate prin acțiunile de sponsorizare și finanțare a proiectelor din comunități. În primele 9 luni din 2023, contribuția Allianz-Țiriac în comunitate a fost de peste 7 milioane de lei”, anunță compania.

Compania anunță că în prima parte a anului 2023, a existat o creștere semnificativă de aproape 30% în vânzările de asigurări de viață. La finele lunii septembrie 2023, aproximativ 180.000 de oameni beneficiau de o asigurare de viață Allianz-Țiriac, reflectând o creștere de 25% în comparație cu primele 9 luni ale anului precedent.

Allianz-Țiriac anunță și că numărul clienților care optează pentru achiziționarea de asigurări online a înregistrat o creștere semnificativă, de 64% în ultimul an. Asigurările preferate pentru achiziția online sunt asigurările RCA sau de călătorie.