Allianz-Ţiriac estimează că va depăşi 100.000 de clienţi pentru asigurări de sănătate în 2017

Allianz-Ţiriac, a doua cea mai mare societate de asigurări pe piaţa românească în funcţie de primele brute subscrise, estimează că va depăşi 100.000 de clienţi pentru asigurări de sănătate în 2017, în condiţiile în care va închide anul 2016 cu 85.000 de clienţi pe acest segment de asigurări, potrivit directorului general al companiei, Virgil Şoncutean.

Majoritatea poliţelor de asigurări de sănătate sunt de grup, iar cele individuale sunt foarte puţine, a precizat directorul general al Allianz-Ţiriac. 

Conform Agerpres, pe asigurări non-auto, subscrierile Allianz-Ţiriac au atins, la finele lunii septembrie 2016, o valoare de 241 milioane lei, faţă de 212 milioane lei în primele nouă luni din 2015. Toate liniile principale de asigurări non-auto au contribuit la această dinamică pozitivă, însă linia de asigurări vedetă continuă să fie linia asigurărilor private de sănătate dedicate persoanelor fizice şi juridice, cu o creştere de peste 50 de procente în primele nouă luni ale anului curent. 

Faţă de anul trecut, numărul clienţilor care au încheiat o asigurare privată de sănătate în nume personal sau prin intermediul angajatorului a crescut cu peste 70%. 

De la începutul anului şi până la finele lunii septembrie, clienţii Allianz-Ţiriac au efectuat peste 74.000 de accesări ale serviciilor medicale în baza asigurărilor private de sănătate, beneficiind astfel de peste 250.000 de servicii medicale. 

Compania de asigurări a plătit clinicilor partenere şi nepartenere peste 14 milioane de lei, în contul serviciilor prestate de acestea clienţilor beneficiari ai poliţelor de asigurări de sănătate. 

Reţeaua de parteneri medicali ai Allianz-Ţiriac, la care clienţii companiei pot apela în toată ţara, a ajuns la 245 contracte şi 696 puncte de furnizare de servicii medicale, cu peste 20 de contracte, respectiv 35 puncte de lucru mai multe decât la finele anului trecut.