Allianz-Țiriac și-a crescut portofoliul cu 100.000 de clienți în primele șase luni din 2021. Ce profit a realizat compania

Allianz-Țiriac și-a crescut portofoliul cu 100.000 de clienți în primele șase luni din 2021. Profitul companiei a fost afectat într-oarecare măsură de cheltuielile cu daunele auto, care au crescut cu aproape 16% în intervalul iunie 2020 – iunie 2021.

Allianz-Țiriac și-a crescut portofoliul cu 100.000 de clienți în primele șase luni din 2021. A înregistrat o creștere a afacerilor pe toate liniile de business semnificative.

De cealaltă parte, compania a plătit în primul semestru clienților și terților păgubiți despăgubiri în creștere față de aceeași perioadă din 2020.

Allianz-Țiriac și-a crescut portofoliul cu 100.000 de clienți. Avans important al primelor subscrise

Allianz-Țiriac a subscris în primul semestru al anului 2021 prime în valoare de peste 768 milioane de lei, în creștere cu 12% față de aceeași perioadă a anului trecut și cu circa 10% peste nivelul din primul semestru din 2019.

Vânzări mai mari au fost înregistrate pe toate liniile de business semnificative, dinamica fiind susținută de revenirea peste așteptări a economiei și de inițiativele de simplificare operațională.

Cele mai ridicate ritmuri de creștere a vânzărilor au fost înregistrate la nivelul asigurărilor de viață, locuință și călătorie. Subscrierile din asigurările de viață au crescut cu peste 30% în primul semestru din 2021 și au ajuns la un nivel comparabil cu subscrierile din asigurările property sau RCA. Vânzările de asigurări de locuință au avansat cu peste 23%.

Aceste evoluții reconfirmă atenția sporită pe care oamenii o acordă aspectelor care contează cel mai mult. Subscrierile din asigurări de călătorie s-au dublat, recuperând din reculul înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul reluării călătoriilor în străinătate.

Primele subscrise pe segmentul auto au crescut cu 5% în primul semestru din 2021.

Profit operațional de 82,8 milioane de lei

”Am reușit să captăm din plin revenirea economică datorită proiectelor noastre de simplificare și digitalizare operațională, gândite să le ofere clienților și partenerilor noștri produse și servicii
intuitive și ușor de accesat.

Cel mai bun barometru care validează direcția corectă a Allianz-Țiriac și care ne dă încredere în viitor este creșterea portofoliului cu peste 100.000 de clienți. Cu alte cuvinte, în primele șase luni din 2021 Allianz-Țiriac a câștigat un client nou la fiecare două minute.

Mulțumim angajaților, consultanților și partenerilor noștri de distribuție care au făcut aceste rezultate posibile!”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac.

În primul semestru din 2021, Allianz-Țiriac a plătit clienților și terților păgubiți despăgubiri de 358 milioane de lei, în creștere față de aceeași perioadă din 2020.

Peste 70% din totalul despăgubirilor au fost plătite în contul polițelor auto – Casco și RCA. Cheltuielile cu daunele auto au crescut cu aproape 16% în intervalul iunie 2020 – iunie 2021.

În aceste conditii, rata combinată a depășit pragul de 90% și a impactat profitul operațional. Acesta s-a situat la 82,8 milioane de lei.

Inițiative de reducere a complexității

Allianz-Țiriac a câștigat aproape 100.000 de clienți în primul semestru din 2021, în contextul în care în această perioadă au fost finalizate mai multe inițiative de reducere a complexității cu impact direct asupra clienților și partenerilor de distribuție.

Cotarea și achiziția rapidă de pe telefon sau desktop pentru asigurările auto și de locuință, semnatura electronică, dar și Voice of Customer, o soluție digitală care permite conectarea cu clienți în timp real și îmbunătățirea serviciilor pe baza feedback-ului lor, sunt doar câteva dintre proiectele implementate în primul semestru din 2021.

Allianz-Țiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare și asigurări și cel mai valoros brand de asigurări din lume, potrivit celei mai recente evaluări Interbrand.

În România, compania se bucură de stabilitate financiară și de încrederea clienților de peste 26 de ani.