Allianz-Tiriac Pensii Private a ales agentia de publicitate Graffiti BBDO pentru a isi promova noul produs financiar reprezentat de pensiile facultative. Pentru Allianz-Tiriac Pensii Private, Graffiti BBDO a realizat o campanie integrata de comunicare prin care acest nou tip de produs financiar sa se diferentieze clar de asigurarile de viata traditionale. Campania se desfasoara la nivel national pe o perioada de doua luni si este difuzata pe principalele canale media:
Allianz-Tiriac Pensii Private a ales agentia de publicitate Graffiti BBDO pentru a isi promova noul produs financiar reprezentat de pensiile facultative.
Pentru Allianz-Tiriac Pensii Private, Graffiti BBDO a realizat o campanie integrata de comunicare prin care acest nou tip de produs financiar sa se diferentieze clar de asigurarile de viata traditionale.
Campania se desfasoara la nivel national pe o perioada de doua luni si este difuzata pe principalele canale media: TV, presa scrisa si outdoor. Conceptul creativ al spotului TV are la baza ideea ca, intr-o perioada din viata in care oamenii au foarte mult timp la dispozitie, o pensie facultativa ii poate ajuta sa se bucure de pasiunile lor, fara ca standardul de viata sa le fie afectat.
Campania de media a fost coordonata de agentia Media Direction.
Sursa: Capital 13 Iunie 2007