Profitul a fost de peste două ori mai mare decât în 2009, când s-au raportat 78 de milioane de lei, iar cifra de afaceri a crescut cu 28% față de nivelul de 1,41 miliarde de lei atins în anul precedent.
„Alro s-a consolidat, atât din punct de vedere tehnologic, cât şi financiar şi a beneficiat de revenirea treptată, dar continuă a pieţei internaţionale”, explică Gheorghe Dobra, directorul general al companiei. „Încă din 2008, am implementat strategia de reducere a cheltuielilor şi, ca urmare, avem o structură stabilă şi competitivă a costurilor. Pe această bază, am reuşit să profităm de îmbunătăţirea condiţiilor de pe piaţa internaţională”, a adăugat acesta.
Rezultatele raportate de Alro au fost obținute în contextul în care prețul aluminiului a crescut în 2010 până la 2.450 de dolari pe tonă (față de un maxim de 2.200 de dolari pe tonă în 2009).