Fashion Days, cel mai mare club exclusivist de cumpărături online din Europa de Est, este, prin divizia MIH Allegro, parte a grupului Naspers, compania care a achiziţionat recent 70% din acţiunile celui mai mare magazin online din România, eMAG.

Clubul de cumpărături,  prezent acum în şapte ţări ( România, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Slovacia, Cehia şi Polonia), are peste 3 milioane de membri şi nouă birouri operaţionale, inclusiv în Elveţia şi Germania.

România ocupă o poziție strategică în rândul țărilor în care este prezent Fashion Days, fiind centrul operațional al întregului grup.

Dezvoltarea operațiunilor Fashion Days pe piața poloneză fructifică un context favorabil –  în decembrie 2011 în Polonia s-au raportat peste 23 de milioane de utilizatori de internet, ceea ce reprezintă aproximativ 62% din populația Poloniei, conform Internet World Stat.

În plus, Polonia este considerată piața cu cea mai accelerată creștere a vânzărilor online din Europa, potrivit unui raport PMR Research. Aproape 32% dintre polonezi au făcut cumpărături online în primul trimestru din 2012 și o treime dintre aceștia (33%) au cumpărat obiecte vestimentare, cheltuind în medie 60 de euro, mai notează PMR Research. În topul categoriilor de produs preferate de polonezi pentru shopping online se numără, alături de haine, încălțămintea și bijuteriile, precum și jocurile, telefoanele, computerele, cărțile, dar și biletele de avion sau rezervările la hoteluri.

Studiourile foto și echipele de stiliști din Polonia se vor adăuga celor din România.

“Faptul că suntem lideri de piață în toate țările în care activăm dovedește că abordarea flash sales este un model de business de succes (…) continuăm să ne îndreptăm atenția către noi piețe cu potențial”, spune Cristina Popa, Country Manager, Fashion Days Romania.

Fashion Days urcă, zilnic, pe site peste 1000 de produse pentru femei/bărbaţi/copii/home&deco pe care le vinde cu până la 70% discount.