În primele patru zile de la deschidere magazinul Altex a generat vânzări în valoare de aproximativ 150.000 de mii de euro, generate de numărul mare de vizitatori atraşi de noul centru comercial.
"La magazinul Altex de la Alba Iulia am avut vânzări record, care ne-au amintit de perioada anterioară crizei. Peste 50% din volumul vânzărilor a fost reprezentat de categoria televizoare, tot stocul de LCD-uri LG fiind epuizat încă din prima zi şi suplimentat cu un volum dublu de marfă. Un alt segment care a performat ca vânzări a fost cel de IT&C, laptopurile generând 20% din volumul total de vânzări, şi aici stocul fiind epuizat încă din prima zi. Succesul acestei deschideri s-a datorat atât amplasării într-o locaţie de interes, cât şi entuziasmului generat de ofertele speciale", a declarat Răzvan Popescu, director de vânzări al Altex.
Investiţia în centrul comercial a fost de 4 milioane de euro, finantaţă exclusiv din resurse proprii şi reflectă viziunea companiei Altex de a-şi dezvolta locaţii în centre comerciale, proprii, în oraşele medii şi mari din România.
Grupul Altex include şi companiile Altex Distribution, Cometex. Altex, cel mai mare lanţ de magazine de mare suprafaţă specializat în produse electronice, electrocasnice şi IT&C operează în prezent 90 de magazine.
Divizia de real-estate a grupului Altex are în patrimoniu 5 centre comerciale în Buzău, Braşov, Suceava, Fălticeni şi Alba Iulia, precum şi spaţii de birouri, spaţii comerciale şi terenuri în Suceava, Fălticeni, Piatra Neamţ şi pe autostrada Bucureşti-Piteşti.