Altex preia obligațiile Domo față de foștii săi clienți

Altex România, cel mai mare retailer electro-IT din România, vine în sprijinul clienților Domo, prin oferirea acestora de servicii post-vânzare în toate magazinele ALTEX și Media Galaxy din țară. Altex a pus în aplicare această facilitate adusă clienților Domo încă de anul trecut, prin preluarea obligațiilor pe care vechiul retailer le avea față de clienții săi în magazinele deschise în locul fostelor showroom-uri Domo.

Până în acest moment, Altex a deschis magazine în locul Domo la nivel național, în următoarele orașe: Cluj (amplasat în Polus Center), Constanța (Maritimo Shopping Center), Craiova (Centrul Comercial Electroputere Parc), Miercurea Ciuc (Piața Majlath G. Karoly, nr. 4), Pitești (Pitești Retail Park), Râmnicu Sărat (Centrul Comercial Victoria), Reghin (Str. Gării, nr. 23 – 25) și Târgoviște (în incinta magazinului Kaufland din str. Lt. Stancu Ion, nr. 2D). În București, foștii clienți Domo vor putea apela la serviciile post-vânzare în magazinul din AFI Palace Cotroceni.

„Suntem alături de clienții noștri, dar și de clienții anteriori ai magazinelor Domo, întrucât experiența de cumpărare contează foarte mult pentru noi. Considerăm că aceasta este abordarea potrivită pentru un lider de piață, arătând astfel o preocupare constantă față de nevoile clienților, fie că sunt ai noștri sau că fac parte din portofoliul altor retaileri electro-IT, care, din diferite motive, și-au încetat activitatea pe o piață.”, a declarat Dan Ostahie, CEO Altex.

Conform noii politici a retailer-ului, foștii clienți Domo pot beneficia, pentru produsele aflate în gama ALTEX, de garanție și service. Pentru a putea fi aplicate aceste facilități, clienții trebuie să prezinte facturile produselor achiziționate și să fie urmate procedurile aferente soluțiilor post-vânzare, disponibile pe website-ul oficial al retailer-ului.  

De asemenea, clienții vor găsi în continuare în magazinele Altex serviciul „Cel mai mic preț din România!”, serviciu care subliniază prețurile imbatabile pe care retailer-ul le oferă. Cei care vor identifica produse din gama companiei la prețuri mai mici la alți retaileri specializați, atât online cât și offline, vor primi de două ori diferența.