Amalia Năstase a vândut cele 30% din acțiunile High Fashion Concept - care deține magazinul Victoria 46, deschis în urmă cu patru ani de grupul elen Solmar-, pe care le cumpărase în toamna lui 2009. Motivul: ”Planurile de dezvoltare ale acționarilor nu au coincis cu ale mele, nu neapărat ideologic vorbind, ci strict financiar”.
Din clientă fidelă a multibrandului de lux Victoria 46, Amalia Năstase a devenit coproprietară la sfârșitul lui 2009, cumpărând 30% din acțiunile High Fashion Concept, firma ce deține magazinul. De-atunci, ”eu am încercat să-mi aduc cât am putut de mult aportul, dar criza a avut planuri diferite de viitor. Strict financiar, planurile de dezvoltare ale acționarilor nu au coincis cu ale mele. Eu am ieșit, iar acționarii au răscumpărat pachetul meu de acțiuni și continuă investițiile”, explică Amalia Năstase. Condițiile acestei preluări nu a fost dezvăluite.
”Am avut o colaborare reciproc avantajoasă, care va continua, punctual, pe diferite proiecte. Planurile companiei de a se extinde au necesitat fonduri suplimentare din partea acționarilor, iar Amalia a decis să iasă din acționariatul companiei”, confirmă și Dorothy Constantin, managing partner la High Fashion Concept – cu afaceri de peste 5 mil. de euro -, care deţine magazinele de lux Victoria 46, Victoria Men, Petit’s (haine pentru copii) și Day&Night (adolescenți).
Citiţi în numărul din aceasta săptămână al revistei Capital în ce alte afaceri a rămas implicată fosta soție a tenismenului Ilie Năstase.