La finalul anului trecut şi începutul anului acesta, grupul a cumpărat, instalat şi inaugurat o nouă linie de producţie, pentru a putea menţine constantă calitatea brandurilor proprii (Pufina şi Alint) şi pentru a putea să răspundă cât mai promt solicitărilor de pe piaţă.
Obiectivul firmei pentru anul curent a fost întârirea mărcilor Pufina şi Alint şi câştigarea unei cote cât mai mari de piaţă pentru acestea. O provocare importantă pentru Pehart Tec este să facă faţă concurenţei micilor producători, mulţi dintre aceştia oferind pe piaţă produse ieftine, dar de calitate îndoielnică. Grupul doreşte să-şi menţină clienţii şi să cucerească alţii noi oferind produse de calitate bună la preţuri rezonabile. Ţinta de a obţine o cotă de piaţă cât mai mare merge mână în mână cu dorinţa de a menţine firma profitabilă, pentru a avea o creştere sănătoasă.
Principalul obstacol în atingerea ambiţiilor sale pare să fie migraţia în străinătate a localnicilor din zonele Dej şi Sebeş, acolo unde compania deţine unităţi de producţie. Fenomenul migraţiei fiind unul contagios, cei plecaţi atrâgăndu-şi rudele şi prietenii din zonă să emigreze şi ei. Din această cauză, firmei îi este din ce în ce mai greu să menţină un grad ridicat de retenţie, iar investiţiile în resurse umane se majorează, pentru că orice nou angajat trebuie să beneficieze de o perioadă de pregătire şi adaptare.
Mai multe informații legate de companiile de elită care activează pe piața românească pot fi găsite acum în revista „Top 300 Companii” ediția 2019 la standurile de ziare.