Advanced Micro Devices (AMD) a anuntat vanzarea diviziei producatoare de cipuri pentru televizoare digitale catre rivalul sau Broadcom Corp pentru suma de 193 milioane de dolari. Cu toate ca aceasta divizie este neprofitabila, Broadcom Corp incearca sa isi fac loc astfel pe piata televiziunii digitale.
Prin vanzarea acestei unitati AMD incearca sa isi recatige cota de piata dupa ce a afisat pierderi timp de sapte trimestre consecutive. Compania a raportat o pierdere neta de 1,19 miliarde de dolari in cel de-al doilea trimestru al anului, sau 1,96 dolari pe actiune, in comparatie cu pierderile de 600 milioane de dolari inregistrate in perioada similara a anului trecut.
De asemena, AMD incearca sa isi redreseze pozitia pe piata prin numirea unui nou CEO. Astfel, producatorul de cipuri l-a numit pe Dirk Meyer in locul de Hector Ruiz.
AMD a avertizat, de asemenea, ca va reduce personalul companiei cu 10%, sau aproximativ 1.680 locuri de munca.
Sursa: Financial Times