“An Unimaginable Journey”, de Aviad Meitar sau drumul spre succes a unei companii multinaţionale

Cartea “An Unimaginable Journey”, scrisă de Aviad Meitar, a fost lansată astăzi la ceainăria Cărtureşti, în prezenţa autorului. Cartea descrie drumul spre succes a unei mărci americane, lansată la începutul anilor ’90 în România, şi arată cum o afacere poate avea succes chiar şi în condiţii defavorabile. Mai mult decât atât, cartea oferă o relatare la persoana întâi a modului în care un grup de antreprenori vizionari au trecut peste numeroase obstacole

Cartea “An Unimaginable Journey”, scrisă de Aviad Meitar, a fost lansată astăzi la ceainăria Cărtureşti, în prezenţa autorului.

Cartea descrie drumul spre succes a unei mărci americane, lansată la începutul anilor ’90 în România, şi arată cum o afacere poate avea succes chiar şi în condiţii defavorabile. Mai mult decât atât, cartea oferă o relatare la persoana întâi a modului în care un grup de antreprenori vizionari au trecut peste numeroase obstacole pentru a-şi îndeplini cu succes misiunea. 

“Încă din primele mele vizite în România, la începutul anului 1991, am simţit că ia naştere o poveste specială. Ideea înfiinţării unei afaceri în România a venit iniţial din partea a trei americani fără legătură cu lumea afacerilor, care au fost suficient de curajoşi să călătorească în ţară la doar câteva zile după revoluţia din 1989. Am avut un sentiment puternic că, într-o bună zi, voi dori să scriu această poveste şi să o împărtăşesc cu publicul larg”, a declarat Aviad Meitar.

Concurs pentru studenţii la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării

Autorul a lansat şi un concurs pentru studenţii Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării. Concursul constă în redactarea unui eseu al cărui subiect este comparaţia între mediul de afaceri din perioada post-comunistă şi cel contemporan, din România. Câştigătorul va fi premiat cu suma de 3.000 de lei, rezultată din vânzarea acestei cărţi în librăria Cărtureşti.

“Pentru a celebra lansarea cărţii, am iniţiat un concurs în rândul tinerei generaţii, care s-a născut imediat după revoluţie, şi nu ştie multe lucruri despre cum se puneau bazele unei afaceri la începutul anilor ’90 în România. Cred că este un exerciţiu bun pentru ei, nu doar să scrie, ci şi să adune informaţii despre acea perioadă. Şi cine ar fi mai potrivit pentru acest lucru decât un viitor jurnalist”, a spus Aviad Meitar.

Aviad Meitar a fost preşedintele Quadrant Amroq Bottling Company Limited (QABCL), compania care a deţinut în exclusivitate licenţa PepsiCo în România şi Moldova, până la vânzarea de succes către PepsiAmericas, cel de-al doilea îmbuteliator PepsiCo din lume, în luna iulie 2006. Înainte de înfiinţarea QABCL a fost responsabil pentru alte investiţii ale fondului.

A absolvit Universitatea de Drept din Tel Aviv şi deţine un MBA în cadrul Boston University Graduate School of Management. Este în prezent preşedintele francizei Pepsi în Bulgaria.