De cealaltă parte, ANAF pregătește controale antifraudă la colaboratorii platformelor, scrie Profit.ro.

Mai mult, Poliția și-a intensificat acțiunile de verificare, în baza actualei legislații privind transportul de persoane, a șoferilor înscriși în aplicațiile de ridesharing.

Citeşte şi: EXCLUSIV Adevărul despre UBER. Ce spun contabilii șoferilor despre taxele plătite în România

Revista Capital a scris luna aceasta că Uber, ca și celelalte firme din piața de profil, au intrat în vizorul autorităților de când PSD este la putere și de când taximetriștii (parte din ei lucrători și în parteneriat cu Uber) au descoperit că au concurență.

Bugetul statului ar putea pierde 20 de milioane de euro pe an dacă, de mâine, Uber nu ar mai exista. Așa sună un comunicat al companiei care face referire la un studiu care, așa cum este prezentat în comunicat, pare construit mai degrabă pe regula de trei simplă decât pe o cercetare în adevăratul sens al cuvântului.

Calculele Capital, bazate inclusiv pe date obținute “pe surse” de la diverse autorități ale statului, spun că nu e chiar așa și că, în orice caz, Uber nu a reușit să demonstreze că astfel stă situația plăților către bugetul statului.

Citeşte şi: Uber și Bolt (Taxify), amenințate din nou cu intrarea în ilegalitate