Acesta a spus că este dificil de făcut o diferenţiere a modului în care vor fi alocate sumele şi că cel mai probabil banii vor fi alocaţi în mod egal pentru cele două mall-uri. Procesul va începe în prima parte a anului viitor şi va dura doi ani.
În ceea ce priveşte Plaza România, Răzvan Gaiţă a spus că o parte va fi transformată în clădire de birouri, respectiv 10.000 de metri pătraţi din cei 40.000 de mp. În prezent gradul de ocupare este de 60% la Plaza România, iar la Bucureşti Mall acesta ajunge la 80%.
La momentul lansării, Bucureşti Mall se întindea pe o suprafaţă de 31.500 metri pătraţi, iar în 2007 spaţiul mall-ului s-a extins cu 9.000 de metri pătraţi. Astăzi, în Bucureşti Mall sunt prezente peste 100 de branduri de renume din zona de fashion şi entertaimment. Planurile de viitor ale Bucureşti Mall vizează o reinventare din punct de vedere a designului pentru a oferi o experienţă îmbunătăţită vizitatorilor.
Grupul Anchor este prezent în România din 1997. Anchor Grup a construit în Romania, Bucureşti Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deţine Plaza Romania, Shopping MallDova, centru comercial deschis în Chişinău, Republica Moldova, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasa A integrată cu un centru comercial şi InCity Residences, ansamblu rezidenţial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investiţiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro.
SURSA: Agerpres