„MPR Agency se remarcă prin utilizarea ultimelor tehnologii de marketing la nivel global, punând accent pe inovație și eficiență. BlueMed Ocean este un flux integrat, dezvoltat de agenție, care conectează canalele de marketing ale clienților la o platformă integrată de business.
Aceasta oferă o trasabilitate completă, de la investiție până la rezultate, grație algoritmului inovator din spatele acestei soluții. Astfel, oferim clienților garanție contractuală pe rezultate de marketing cu impact măsurabil în business”, explică Andreea Cristea.
O altă direcție strategică importantă pentru MPR Agency este conectarea datelor cu zona de creație din cadrul agenției. Această abordare permite descoperirea de insight-uri puternice în timp real, care sunt apoi utilizate pentru lansarea de mesaje autentice și cu impact în rândul pacienților.
„Având în vedere faptul că România se află în topul țărilor din Uniunea Europeană în ceea ce privește mortalitatea cauzată de boli prevenibile, este esențial să se depună eforturi susținute pentru promovarea prevenției prin educație. Pentru acest lucru, transpunem expertiza medicală în mesaje ușor de înțeles și adaptate diverselor grupuri țintă, prin utilizarea celor mai eficiente tehnici de comunicare”, a adăugat Andreea Cristea.
În ultimul an, compania a trecut printr-o transformare importantă, evoluând de la o agenție de relații publice dedicată exclusiv industriei de sănătate, la o agenție full-service. Această schimbare a permis lansarea de campanii integrate de comunicare, cu un impact și mai mare în rândul pacienților.
Un exemplu de succes este campania de luptă împotriva cancerului ”De departe, cea mai frumoasă!”, care a fost premiată cu aur în cadrul European Excellence Awards la categoria „Health”. În acest an, MPR Agency va continua să pună accent pe prevenția oncologică, având în vedere că bolile oncologice reprezintă una dintre principalele cauze de mortalitate în România.
Andreea Cristea subliniază că pentru compania sa secretul este un mix de utilizare a inovațiilor tehnologice, integrarea datelor cu zona de creație, promovarea sistemului medical și colaborarea cu parteneri strategici.
În acest context, poziția a fost consolidată prin parteneriatul exclusiv în România cu grupul Global Health Marketing & Communications, cel mai mare grup independent de agenții specializate în marketing în sănătate la nivel mondial, cu prezență în peste 60 de țări. Această alianță strategică a adus beneficii multiple pentru pacienți și clienții MPR Agency, oferindu-le acces la ultimele trenduri și tehnici de comunicare din domeniul medical.