Astăzi, Avon România are un centru de distribuiție în Bucureşti, la Chiajna, de unde se livrează produse în România, Bulgaria, Moldova, Albania şi Macedonia. La întrebările noastre pentru Top 300 companii 2021 a răspuns Andreea Moldovan, General Manager Avon SE.

Capital: – Care sunt cele mai importante investiții pe care compania dumneavoastră le-a realizat în acest an?

Andreea Moldovan: – În 2021, toate eforturile noastre merg spre a ține pasul cu nevoile în schimbare ale consumatorilor noștri în contextul post-pandemic, păstrând întotdeauna comunitatea Avon, cei peste 120. 000 de Reprezentanți din toată țara, în centrul tuturor inițiativelor noastre.

Investițiile noastre susțin principalele priorități de business:

  • inovația la nivel de produs, prin care reușim să ne menținem poziția de top în ceea ce privește tehnologiile revoluționare pe care le aducem pe piața mass-market.
  • digitalizarea experienței Avon atât prin instrumente create pentru consumatori (broșura digitală se răsfoiește acum din câteva click-uri, direct de pe telefon), dar și pentru forța de vânzări (Avon On, o aplicație care a revoluționat modul în care comunitatea noastră își gestionează activitatea Avon),
  • serviciile de livrare extinse și mult mai prietenoase care numără în prezent nu mai puțin de 5000 de puncte de livrare,
  • programul de beneficii pentru forța de vânzări, proaspăt reinventat printr-un nou model de business pe care îl lansăm pe 20 Septembrie și prin care urmărim să oferim comunității noastre cea mai atractivă oportunitate de pe piața de vânzări directe.

C: – Care sunt cele mai importante provocări pe care le-ați înfruntat în acest an?

A.M: – Întreaga experiență Avon este puternic personalizată, alimentată de conexiunile dintre oameni. Cu pandemia încă prezentă în viețile noastre, principalele noastre provocări au fost legate de găsirea echilibrului optim dintre digitalizare și menținerea spiritului de comunitate și a notei personale pe care o oferim la fiecare interacțiune cu brandul.

C: – Care sunt cele mai importante realizări din ultimul an?

A.M: – Una dintre cele mai importante realizări din ultimul an este primirea Premiului Edison, cea mai înaltă distincție globală oferită pe piața beauty, obținută pentru noua tehnologie anti-aging PROTINOLTM. Vorbim despre o adevărată inovație care stimulează producția unui tip de colagen pe care îl găsim în mod natural numai la nou-născuți. Pentru pielea matură, efectul este de întinerire vizibilă după doar 7 zile de folosire.

Alimentată de această inovație, întreaga noastră categorie de îngrijire a pielii s-a bucurat de un adevărat succes, creștere care continuă și anul acesta. Ne bucurăm de asemenea să vedem reveniri pentru două dintre categoriile care în plină izolare păreau să nu mai aibă loc în ritualul de îngrijire de acasă. Parfumurile și produsele de machiaj s-au întors în forță în trusele de beauty odată cu ridicarea restricțiilor.

O mare mândrie pentru noi este performanța fondurilor campaniilor noastre sociale, cu o evoluție excelentă chiar și în plin an pandemic. Pentru noi nu este un simplu indicator de business, ci o adevărată confirmare a faptului că am învățat lecția solidarității, iar oamenii sunt din ce în ce mai responsabili și mai conștienți că un gest mic poate să facă o mare diferență.

În felul acesta, reușim să ducem într-un număr și mai mare de orașe caravana națională de screening Cancel Cancer, prin care oferim acces gratuit la consultații esențiale în prevenția cancerului de sân (22 de destinații anul acesta față de 16 anul trecut) și, nu în ultimul rând, să continuăm proiectele de educație pentru prevenția abuzului în rândurile generației tinere.

C: – Dacă ar fi să vă caracterizați compania într-o singură frază, care ar fi aceea?

A.M: – 135 de ani de reinventare. Atunci când femeile nu aveau încă drept de vot, Avon le învăța primii pași spre independența financiară, iar astăzi suntem la fel de relevanți. Multe lucruri s-au schimbat în 135 de ani, dar misiunea noastră a ramas aceeași: de a susține și surprinde în mod plăcut femeile din întreaga lume, de a „democratiza” accesul la produse cosmetice de o calitate excelentă, totul cu grijă pentru planetă și oameni. Avon este mai mult decât un business. Suntem o comunitate, suntem un mod de viață, suntem o mișcare socială care schimbă lumea prin frumusețe.

Crezi că ne cunoști? Privește-ne cum te surprindem!