Hellenic Dairies din Grecia își propune să obțină un mare succes în România
Hellenic Dairies face angajări masive în România, după extinderea afacerii. Compania produce branduri apreciate în întreaga Europă.
Hellenic Dairies este cunoscut pentru produsele sale lactate, precum Olympus, Tyras, Rodopi, Agno, Doumia și Kliafa. Compania este prezentă în România din 1999, când a achiziționat Tyrom și a deschis prima fabrică.
În 2011, a construit o nouă unitate de procesare a laptelui. Astfel, și-a consolidat poziția prin Fabrica de Lapte Brașov, în care a investit peste 150 de milioane de euro în ultimul deceniu. Acum, se analizează și o altă investiție majoră.
Hellenic Dairies intenționează să aloce aproximativ 40 de milioane de euro pentru construirea unor facilități logistice frigorifice moderne, potrivit TheTotalBusiness. Aceste spații vor avea o suprafață totală de 13.500 de metri pătrați.
Compania își propune să îmbunătățească operațiunile din România și să reducă consumul de energie. Se estimează că noul centru logistic va utiliza de șase ori mai puțină energie decât depozitele convenționale.
Hellenic Dairies, compania care investește semnificativ în România, a anunțat că noul centru va sprijini nevoile fabricii de lactate Olympus. Produsele Olympus sunt printre cele mai vândute atât pe plan intern, cât și internațional.
În 2023, Olympus a fost cel mai mare exportator dintre producătorii de alimente din România, întărindu-și astfel poziția pe piața globală. Fabrica din Brașov a beneficiat până acum de investiții de peste 180 de milioane de euro.
Pe de altă parte, centrul logistic, care va fi finalizat la sfârșitul anului, va susține nu doar piața locală, ci și exporturile către diverse țări. Aceste țări includ Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Bulgaria și Serbia.
Hellenic Dairies SA este lider pe piața din Grecia
Hellenic Dairies SA este lider pe piața grecească, fiind asociată cu produse lactate premium, de înaltă calitate și autenticitate.
Compania deține 5 fabrici de producție în Grecia și în Balcani, împreună cu 3 filiale comerciale în Italia, Germania și Marea Britanie.
Aceasta activează în 42 de țări, cu exporturi care constituie peste 40% din veniturile grupului.
Portofoliul său diversificat include brânză feta, brânză albă moale, iaurt grecesc, brânză tartinabilă, brânză galbenă semi-tare și tare, lapte, unt, sucuri proaspete și multe altele.