STUDIU: Angajaţii au fost de trei ori mai activi pe reţelele de socializare în 2011

Un studiu realizat de Palo Alto Networks arată că activitatea pe reţelele de socializare a fost de trei ori mai intensă în 2011 printre angajaţi. Cercetarea s-a făcut în perioada aprilie-noiembrie 2011, în rândul a peste 1.600 de companii din toată lumea, iar comparaţia s-a făcut cu rezultatele înregistrate în aceeaşi perioadă a anului 2010.

Din raportul lansat de Palo Alto News se desprinde o idee de bază: a crescut nivelul de utilizare al reţelelor de socializare printre angajaţi, iar Twitter a înregistrat cea mai mare creştere. Rata de utilizare a reţelei de micro-blogging în timpul orelor de muncă a crescut cu peste 700% de la an la an. Twitter a devenit aşadar nu numai un instrument esenţial în diseminarea informaţiilor din partea companiei către clienţi ci şi o reală precupare pentru angajaţi în timpul orelor.

Acelaşi raport arată că atât numărul site-urilor de file-sharing a crescut, cât şi rata de utilizare a acestora din timpul orelor de muncă. În cadrul a 92%  dintre organizaţiile supuse cercetării au fost accesate astfel de site-uri.