iPad, cel mai nou gadget de la Apple, va fi pus în vânzare în magazinele companiei americane din SUA, sâmbătă, însă vânzătorii nu au văzut încă dispozitivul şi nu ştiu mai multe despre el decât clienţii.
Cei care lucrează în magazinele Apple din Statele Unite sunt la fel de curioşi în privinţa tabletei de Internet, iPad, precum clienţii care se vor alinia sâmbătă în faţa magazinului pentru a intra în posesia unui exemplar.
Angajaţii Apple au declarat că nu au văzut şi nu au atins produsul, însă au fost instruiţi să răspundă la orice întrebare legată de iPad. Se pare că aceasta este politica preferată de Apple. Nici când a fost lansat telefonul mobil iPhone, angajaţi nu au avut acces la produs înainte ca acesta să ajungă în magazine. Apple are nu mai puţin de 200 de magazine în SUA.
iPad are un preţ de pornire de 499 de dolari peste Ocean, iar oficialii Apple estimează că vor vinde între 850.000 şi 1,2 milioane de unităţi, în perioada aprilie-iunie. Angajaţii Apple au o reducere de 25% la iPod-uri şi calculatoare, însă nu şi la iPhone. Aceştia nu ştiu dacă vor beneficia de o reducere la iPad.
SURSA: foxnews.com