Se dau 250 de euro pentru acești angajați. Anunțul venit chiar acum. Cine beneficiază

Angajaților LIDL și Kaufland din Germania, cu contracte colective, li s-a promis acordarea unui bonus în valoare de 250 de euro. Grupul care deține aceste două supermarketuri va oferi, în total, 40 de milioane de euro pentru bonusurile angajaților.

Totuși, oamenii nu sunt mulțumiți de suma pe care magazinele au promis-o și explică și de ce. De asemenea, pe rețelele de socializare a început o discuție aprinsă pe această temă.

Anunțul celor două companii a fost făcut la finalul lunii octombrie, pe Facebook. Grupul din care fac parte aceste două supermarketuri va profita de o nouă facilitate pe care guvernul federal a pus-o la dispoziția companiilor, fiind vorba despre plata angajaților cu bonusuri speciale, fără a mai plăti impozit și contribuții la asigurările sociale.

Companiile spun că această facilitate are ca scop creșterea costurilor zilnice, acestea dorind să contribuie la diminuarea dificultăților financiare ale angajaților lor, scrie Ziarul Românesc, ediția de Germania.

Motivul pentru care angajații sunt nemulțumiți de bonusul anunțat

În urma anunțului celor două companii, mulți oameni s-au arătat nemulțumiți de suma anunțată, iar unii și-au scris oful pe paginile de socializare.

Așadar, oamenii consideră că cei 250 de euro pe care îi vor primi sunt prea puțini în comparație cu veniturile celor două magazine. Pe site-ul oficial al grupului care le deține, se arată că LIDL și Kaufland au avut un profit de 128,1 miliarde euro anul trecut.

„40 de milioane pare foarte mult, dar în raport cu profitul companiei este de-a dreptul scandalos”, se arată în mesajul postat pe Facebook de către un internaut.

Sursa anterior citată mai spune că angajații Kaufland vor primi un voucher de 250 de euro pe care îl vor putea folosi în magazin, în timp ce angajații LIDL vor primi o plată unică ca parte a salariului pe care urmează să-l primească în luna noiembrie.

Recent, ambele magazine au anunțat măsuri pentru a economisi energie. La mijlocul lunii septembrie, lanțurile de magazine LIDL și Kaufland din Germani a au anunțat că vor renunța la încărcarea gratuită a mașinilor electrice ale clienților săi.

Modificarea se aplică deja, iar clienții plătesc între 29 și 65 de cenți kW/h spune presa din Germania.