Agenţia Naţională de Integritate (ANI) va organiza, la 2 octombrie, o licitaţie, pentru achiziţionarea unui sistem informatic de management şi arhivare electronică a documentelor, valoarea estimativă contractului, care va avea o durată de patru ani, ridicându-se la 3,57 milioane euro (TVA inclus).
Contractul presupune furnizarea de aplicaţii software şi servicii de arhivare computerizată, instalare de computere şi de echipament de procesare a informaţiilor.
„Contractele subsecvente privind serviciile recurente se vor atribui pe an bugetar. Cantităţile estimative ale contractelor subsecvente de servicii vor fi proporţionale cu disponibilităţile financiare ale ANI. Se estimează o valoare de minim 450.000 de euro/an bugetar şi maxim 700.000 de euro/an bugetar pentru fiecare contract subsecvent”, se arată în anunţul de participare publicat de instituţie.
ANI estimează că volumul estimat să fie arhivat electronic într-o perioadă de patru ani este de aproximativ 20 milioane de pagini. Perioada maximă de finalizare a serviciilor de arhivare pentru volumul unei tranşe va fi de 30 zile, începând cu data predării acestora.
Garanţie de participare de 50.000 de lei
Viitorii ofertanţi vor depune o garanţie de participare în sumă de 50.000 de lei, precum şi o garanţie de bună execuţie în cuantum de 4% din valoarea fără TVA a contractului subsecvent.
ANI a fost înfiinţată în 2007 şi are ca obiect de activitate verificarea averii dobândite în perioada exercitării mandatelor sau a îndeplinirii funcţiilor ori demnităţilor publice şi, după caz, a conflictelor de interese şi a incompatibilităţilor.
SURSA: Mediafax