Serviciul funcţionează de luni până vineri, între orele 09.00- 21.00 (ora României), iar apelurile vor fi preluate de specialişti din cadrul ANOFM. Sesizările, eventualele abuzuri şi/sau încălcări ale legii, primite de operatori, vor fi semnalate imediat autorităţilor spaniole, prin intermediul ataşatului pe probleme de muncă şi sociale din cadrul Ambasadei României la Madrid.
Serviciul poate fi apelat din Spania, la numărul de telefon: 0034-91.343.33.00 şi din România, la telefon: 021-9256. Apelurile sunt taxate cu tarif normal pentru convorbiri naţionale din orice reţea fixă sau mobilă.
ANOFM a înfiinţat un call-center pentru românii din Spania
6 octombrie 2011, 16:27
Ultima modificare în 6 octombrie 2011, 19:27
Începând cu data de 6 octombrie 2011, în cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă funcţionează serviciul de call-center, ce se adresează persoanelor care doresc informaţii despre noile reglementări privind piaţa muncii din Spania, precum şi celor care lucrează în această ţară.
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook