Cei de la ANRE au anunțat că vor da în folosinţă începând de joi un call-center pentru consumatorii interesaţi de liberalizarea pieţei. Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie (ANRE) vine în întâmpinarea problemelor. Va da în folosinţă, de joi, un call-center pentru a veni în ajutorul consumatorilor interesaţi de liberalizarea pieţei de electricitate, au declarat, pentru Agerpres, reprezentanţii ANRE.

Call center pentru români

„Este vorba despre o linie telefonică dedicată special liberalizării, pentru a veni în ajutorul consumatorilor care doresc să afle mai multe despre acest proces sau doresc să primească ajutor pentru a accesa comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE”, au spus reprezentanţii autorităţii.

Piaţa de energie electrică a fost complet liberalizată la 1 ianuarie 2021.

Începând cu această dată, consumatorii care erau până acum în regim reglementat vor plăti preţuri mai mari cu 13-26%, dacă păstrează actualul contract. Autorităţile şi specialiştii recomandă consumatorilor casnici să încheie contracte pe piaţa concurenţială, fie cu actualul furnizor, fie cu un altul, licenţiat de ANRE.