Emisiunea „Chefi la cuțite” a fost lider de piață pe toate categoriile de public. Penultima confruntare pe echipe din sezonul șase, difuzată luni seară pe Antena 1, a clasat cel mai iubit show culinar ca lider detașat de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19.58-23.05 în care a fost difuzat.
Cei din fața micilor ecrane au urmărit să vadă ce bucătari talentați se apropie cu pași repezi de semifinală, iar minutul de maximă audiență de la 21.42 a strâns, la nivel național, 2.352.000 de telespectatori.
Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul cu o medie de 10.1 puncte de rating și 28,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,6 puncte de rating și 21,5 % cota de piață.
La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 22,1 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6,7 puncte de rating și 14,9 % cota de piață.
Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 21% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 8,3 puncte de rating și 17,5 % cota de piață.