PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de doar 9,7%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit doar 3,4%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 2,9% din spectatorii din această categorie de vârstă.
Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat un nou episod al emisiunii Vocea României, în timp ce la Antena 1 rula emisiunea Ultimul trib: Madagascar, iar la Kanal D era show-ul Exatlon.
Dintre televiziunile de ştiri Realitatea TV şi Antena 3 au fost la egalitate cu o cotă de 0,4% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani. Pe locul doi a fost Digi 24 și România TV, cu o cotă de 0,3%, urmate de B1 TV cu 0,2%.
La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3,8%, Antena 1 – 1,5%, iar Kanal D – 1%.