Ediția de luni seară a adus un nou record de audiență pentru emisiunea Chefi la cuțite: show-ul a înregistrat cea mai bună audiență la nivelul publicului comercial, de la lansarea sezonului 7.
27,6 procente din cota de piață și 9,2 puncte de rating a obținut în medie, pe publicul comercial, emisiunea de la Antena 1, care a fost urmată, pe locul secund, de Pro Tv, cu 6.9 puncte de rating și 20,7% cota de piață. În intervalul orar în care a fost difuzată, 19.59-23.42, emisiunea Chefi la cuțite a fost alegerea celor mai mulți români, astfel că show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. La orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 7,8 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Chefi la cuțite a fost lider cu o medie de 7,3 puncte de rating și 17,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,2 puncte de rating și 15,1% cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21.49, cel mai iubit show culinar era urmărit de aproape 2.000.000 de telespectatori, la nivel național.
Luni, 21 octombrie, Antena 1 a fost lider în Prime time (19:00-23:00) pe publicul comercial și la orașe.
Rețeta perfecta a ediției cu numărul 13 Chefi la cuțite a inclus bucătari cu experiență, copii talentați ce i-au impresionat pe chefi, vedete care au făcut spectacol, momente savuroase în platou, dar și o luptă a amuletelor foarte strânsă. Aseară, în urma războiului culinar pentru avantaje, chef Sorin Bontea a reușit să își adjudece a șasea amuletă, trecând astfel în topul clasamentului. Juratul a câștigat un mare atu, și anume, va putea ca în Battle-ul cu numărul 4 să îl aibă în echipă pe chef Iosif Ștefănescu, ce va putea să gătească, să deguste și să participe în proba de gătit.
Sezonul 7 continuă diseară cu o nouă rundă de jurizări pe nevăzute, de la 20:00, pe Antena 1.