În opinia sa, companiile nu ar trebui să adopte tehnologii noi doar de dragul tehnologiilor. „Ar trebui să o adopte atunci când aduce valoare și atunci când contribuie la îmbunătățirea unui serviciu sau a unei experiențe. De exemplu, KLM a profitat de oportunitatea mesageriei și a serviciilor semi-automatizate, dar s-ar putea să nu aibă sens să integreze și realitatea virtuală (cel puțin dintr-o perspectivă de consumator)”, explică el. De asemenea, adaugă Anthony Baker, companiile ar trebui să se concentreze doar pe acele canale pe care le pot deservi și folosi în cel mai bun mod, pentru că o experiență negativă poate să afecteze puternic percepția despre un anumit brand.
Atunci când descrie consumatorul viitorului, Anthony Baker folosește termeni precum hiperconectaat, conscător nativ al tehnologiei, cu o posibilitate de concentrare redusă.
”Se va baza mult pe recomandările realizate de tehnologia asistată de roboți și va pune mare preț pe utilitate și funcționalitate în loc de marketing pur”, susține el. Conform spuselor sale, companiile vor trebui să ofere servicii ușor de folosit și accesibile, care generează valoare într-un mod relevant și contextual. Doar acele companii care sunt relevante din punct de vedere cultural și care nu generează stres sau efort pentru utilizatori în accesarea conținutului sau a serviciilor lor vor fi cele care vor rezista și vor triumfa cu adevărat.
R/GA este una dintre cele mai premiate agentii de digital din lume. Agenția lucreaza pentru branduri ca Google, Nike, L’Oreal, Unilever, Turkcell, Beats sau Heineken. Până acum, a realizat unele dintre cele mai inovatoare proiecte din punct de vedere tehnologic. Aici, au un birou condus de Ana-Maria Bogdan.