1. Aveţi grijă ca linkurile din anunţuri să se ducă înspre paginile relevante din siteul propriu, mai degrabă decât să meargă înspre home page. De exemplu, dacă faceţi reclamă la un anumit serviciu, vizitatorii ar trebui să ajungă direct pe pagina cu serviciul respectiv şi nu pe pagina principală a companiei, spune Jason Hennessey, director de optimizare la EverSpark Interactive. “Să nu credeţi că doar prin simpla direcţionare a traficului spre orice pagină a siteului vostru îi veţi convinge pe vizitatori să se obosească să caute mai departe informaţiile de care au nevoie”, spune Hennessey.
2. Optimizaţi-vă paginile din site denumindu-le şi punând pe ele conţinut folositor, inclusiv cele mai căutate produse sau servicii ale companiei voastre. “Puneţi cât de multă informaţie puteţi, inclusiv preţuri şi tarife. Nu lăsaţi nimic la voia imaginaţiei vizitatorilor”, este sfatul lui Hennessey.
3. Paginile trebuie să aibă un desing curat, simplu şi nu să fie obositoare şi pline de anunţuri, grafică sau informaţie irelevantă.
ANTREPRENOR. Cum să-ţi optimizezi publicitatea online?
19 iulie 2011, 13:13
Ultima modificare în 19 iulie 2011, 16:13
Cu doar câteva măsuri simple, traficul paginii voastre de internet - şi odată cu acesta vânzările - poate creşte considerabil.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook