Povestea de succes a cuplului Cristina și Alex Ardelean începe cu plecarea din România, unde el a lucrat timp de 7 ani în industria turismului, iar ea, timp de 2 ani, în înfrumusețare, având o experiență în hairstyling de 13 ani.

Distanța de cei dragi și faptul că au devenit părinți i-au făcut să se gândească la un nou început în România, unde urmau să își deschidă propriul salon. În ciuda situației create de pandemie, cei doi au găsit un spațiu potrivit nevoilor lor și în toamna lui 2021 au deschis porțile „4 AM Beauty Salon”.

De la un vis, la o afacere cu 9 angajați și încasări de peste 10.000 de euro pe lună

În timpul restricțiilor, când activitatea multor saloane s-a redus semnificativ și o bună parte dintre ele chiar au fost nevoite își închidă porțile, Cristina și Alex Ardelean căutau spațiul perfect pentru salonul pe care voiau să îl deschidă.

„Nu a fost ușor, pentru că toată lumea era oarecum împotriva acestei idei, până și familia noastră. Cei apropiați ne spuneau că nu este momentul oportun pentru o investiție de acest fel, că nu are cum să meargă. Chiar și așa, când am văzut spațiul comercial în care ne desfășurăm activitatea și acum, ne-am dat seama că putem să punem pe picioare afacerea.

Locul era părăsit de 2 ani și arăta deplorabil, dar l-am transformat radical și ne-am propus să facem totul cum trebuie pentru a avea succes”, povestește Alex Ardelean.

După investiția în spațiu, salariile unei echipe numeroase au fost noua lor provocare. De aceea, au început cu o echipă de numai două persoane: Cristina, ca hairstylist, și o angajată începătoare la servicii de manichiură și de pedichiură. Pe măsură ce numărul de clienți a crescut, au putut să mărească și echipa 4 AM Beauty Salon.

„A fost destul de dificil să găsim angajați, oameni de calitate care să ofere servicii de calitate. Pe acest lucru punem preț la 4 AM Beauty Salon: pe calitatea serviciilor pe care le oferim, iar satisfacția clienților noștri este primordială. Acum, echipa este formată din 9 persoane incluzându-mă și pe mine”, explică Cristina Ardelean.

Digitalizarea prin Stailer, cheia succesului lor

După numai o lună de când au lansat afacerea visurilor lor, cei doi antreprenori au aflat de aplicația Stailer, dedicată saloanelor de înfrumusețare și de îngrijire. Ca peste 1,000 de alte saloane din țară, 4 AM Beauty Salon a devenit partener, înscriindu-se în platforma pe care o utilizează deja peste 50,000 de persoane.

Avantajele, pentru proprietarii de saloane, sunt multiple: calendarul lor devine o unealtă digitală în mod gratuit, sincronizat cu cererea de pe aplicație, iar noi clienți descoperă astfel locația atunci când caută un serviciu, după diferite filtre: aproape de casă sau de locul de muncă, după orele disponibile, prețuri sau alte criterii.

„Prima noastră programare prin Stailer a venit destul de rapid, pentru manichiură. Am fost destul de surprinși că funcționează, eram sceptici inițial, ne bazam pe o serie de clienți fideli, de aproximativ 20-30 de persoane, și pe cei fără programare, care treceau prin fața salonului și se opreau, dându-și seama că au nevoie de un tuns, de manichiură etc.

Ulterior, programările prin aplicație au început să fie mult mai numeroase. Acum, jumătate dintre programări vin datorită Stailer, ceea ce arată cu adevărat cât de mult contează că suntem pe această platformă.

Până în momentul de față, platforma Stailer ne-a generat venituri de 40.000 lei pe toate departamentele, de la lună la lună înregistrându-se creșteri semnificative. Încasările din ianuarie au fost aproximativ cât cele din decembrie, în condițiile în care ianuarie este considerată o lună puțin productivă.

În februarie, am depășit încasările din decembrie și ianuarie. Pot spune că Stailer generează pentru noi undeva la 35%- 40% din veniturile lunare în continuă creștere. Ca exemplu, în luna februarie am avut 145 de programări prin Stailer, iar încasările doar prin platformă au fost între 14.500-15.500”, povestește Cristina Ardelean.

Stailer, un partener de încredere pentru o industrie în plină dezvoltare

Înregistrarea în Stailer nu i-a costat nimic pe antreprenori, iar investiția proprie în marketing a ieșit din discuție, ea fiind preluată de platformă. Nu a mai fost nevoie nici de un website sofisticat care să preia programări online, de reclame pe Facebook sau pe Google, iar clienții au venit către ei atrași de review-urile pozitive găsite în Stailer.

Astfel, în timp ce Stailer devine o aplicație indispensabilă utilizatorilor din toată țara, și saloanele beneficiază de o creștere vizibilă a veniturilor.