Unul dintre investitorii în această piață anunță planuri îndrăznețe pentru următorii doi ani: inaugurarea a cinci locații proprii pe plan național și trei cafenele la nivel internațional. Este vorba despre Narcoffee Roasters.
„Din punct de vedere al francizelor, discutăm zilnic cu clienți sau posibili parteneri interesați și pasionați de cafea, atât din țară, cât si din străinătate, obiectivul fiind deschiderea a 10 francize în următorii 2 ani. Selectarea locațiilor este extrem de importantă pentru noi. Evaluăm multe locații din diferite orașe și purtăm negocieri cu proprietari de spații, însă, acest proces este unul extrem de riguros și, uneori, mai anevoios. După franciza Narcoffee din Praga urmează o a doua franciză tot în Praga, în zonă stradală, și o primă franciză Narcoffee în Londra”, a spune Dan Isai, co-fondator Narcoffee Roasters.
Investiția necesară achiziționării unei francize Narcoffee Roasters poate varia între 60.000 și 80.000 de euro, incluzând taxa de franciză și investițiile inițiale în spațiul ales de către francizat.
În plus, potrivit reprezentanților acestui brand, unul dintre principalele avantaje pentru francizați este posibilitatea de a fi parteneri într-un proiect de lungă durată, în plină dezvoltare, care urmărește amortizarea investiției în maxim 36 de luni și o rată de profitabilitate de 20%, tangibilă după primele 6 luni de la deschidere.
De altfel, „the 3rd wave coffee”, cum este numit fenomenul cafenelelor de specialitate, este în plină dezvoltare în România și focusul va fi pe educarea unui nou tip de public consumator de cafea. Narcoffee Roasters a fost fondat de doi oameni de afaceri din Cluj, Marcelus Suciu și Dan Isai, cu o investiție inițială de 500.000 euro, sumă necesară pentru extinderea rețelei în Cluj și București. În acest moment, rețeaua numără 4 locații în cele două orașe, iar pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizează francizarea conceptului și în SUA.