În 2008, el a mers pentru prima dată pe un catamaran în Caraibe și s-a lăsat fascinat de libertatea de mișcare pe care  ți-o oferă călătoriile pe apă. Timpul a trecut și, dacă atenția tânărului antreprenor i-a fost îndreptată către alte lucruri, cinci ani mai târziu a început să meargă pe Marea Mediterană. Aici a redescoperit cât de mult îi place să navigheze și să exploreze locuri nemaivăzute. În 2016, deja lua decizia de a fonda Yachting Holiday, pentru că deja vedea toate aceste ieșiri ca pe niște evenimente de care, și-a propus atunci, să se bucure toți cei care-și doresc altceva de la o vacanță.  Nu a pornit singur la drum, având experiența altor două afaceri și, ulterior, pe Dana Tudor Tănase alături, femeia de afaceri care a fondat compania „Creative &Bright”.

A investit circa 12.000 de euro, bani proprii, pe care îi avea din afaceri desfășurate în consultanță pentru investiții în domeniile agricol și telecomunicații, iar în primul an de la lansare a avut peste 500 de clienți. În 2017, el a mai lansat un program „The Blue Adventure”. Laurențiu Simion estimează ca, până la finele anului, să înregistreze 400 de clienți pentru evenimentele publice și aproximativ 300 pentru cele corporate din acest program. Totodată, antreprenorul estimează afaceri de 180.000 de euro din evenimentele publice, în timp ce, din cele corporate se așteaptă la 300.000 de euro. În opinia sa, succesul personal este mai sus decât succesul profesional. „Poate fi garanția succesului profesional”, explică Laurențiu.

Laurențiu Simion a terminat facultatea de Electronică și Telecomunicații la Politehnică în 2005. El a pus bazele primei sale companii, de telecom, încă din 2004. Ulterior, în 2007, a înființat o firmă de consultanță și management care a avut afaceri, în primul an de la lansare, de 1,5 milioane de euro.  Crede că pentru a crea un business de succes trebuie să pui pasiune, o doză sănătoasă de moralitate, disciplină și parteneri de încredere. 

Programul The Blue Adventure se adresează liderilor din companii, care se află în pozitii de top și middle management și care conduc echipe formate din minim cinci persoane. Conceptul programului este unul experiențial și are la bază principiul fundamental al navigației, respectiv capacitatea de a determina poziția navei și drumul de urmat în siguranță între două puncte. Managerii care participă aici, deprind pe de o parte, abilități de conducere a unei nave prin tehnici de navigație costieră, estimată, astronomică, împreună cu principii de leadership aplicate de ofițeri ai armatelor marine în timpul unei operațiuni. Motivul pentru care se implementează în Marea Mediteană este ușor de intuit. Aici apa este mult mai liniștită decât în cazul Mării Negre și cu salinitate mai mare, ceea ce reduce semnificativ inconveniențele legate de răul de mare. 

 

Care sunt costurile programului pentru companii și ce includ acestea? Un program de trei zile/participant costă între 1.500 și 2.000 euro. Acesta diferă în funcție de numărul de persoane, si include: trainerii si personalul specializat in conducerea navelor, transportul cu avionul. chiria navelor și taxele portuare, toate mesele și, desigur, personalul medical.

Lecțiile lui Laurențiu Simion

1. Încredera în tine este importantă. Astfel clienții și partenerii de business se vor simți în siguranță.
2. Nu risca inutil!
3. Investește echilibrat!
Cărțile pe care le recomandă Laurențiu Simion: 
1. 1. Outliers, Malcolm Gladwell
2. „The Fountainhead”, Ayn Rand
3. Jack Straight From the Gut, Jack Welch 
4. The 4-Hour Workweek, Tim Ferriss
5. „Things Hidden Since the Foundation of the World”, René Girard