După rezultatele înregistrate de vinurile românești la competițiile internaționale, se poate concluziona că anul trecut a fost unul bun pentru cei din industrie.
Nici n-a început bine anul și Murfatlar a câștigat 15 premii în cadrul a două competiţii internaţionale, Berliner Wine Trophy 2012 şi Chişinău Wine&Spirits 2012. “Aşa cum am anunţat anterior, 2011 a fost pentru vinuri cel mai bun an din ultimii 10 ani. Această calitate deosebită a simţit-o şi juriul când a punctat vinurile şi o vor simţi cu siguranţă şi consumatorii în paharele lor. Distincţiile primite pentru vinurile tinere confirmă previziunile noastre” a declarat Daniel Negrescu, Brand Manager Murfatlar Romania.
Murfatlar este liderul pieţei de vin din România, deţinând o cotă de piaţă de 25%. Cifra de afaceri la sfârşit de 2011 a fost de 185 milioane de lei. Pentru anul în curs şi-a bugetat o cifră de afaceri de 200 milioane de lei. Murfatlar România administrează, în prezent, peste 3.000 hectare, reprezentând cea mai mare suprafaţă cultivabilă de viţă-de-vie din România, aparţinând unui singur producător.