Înaintea lansării pe piaţă, produsele Philips sunt supuse la teste intensive de anduranţă (testul căderii pentru fiare de călcat, testul pragului, rotirii furtunului sau pentru înfăşurarea cablului pentru aspiratoare). "Anul acesta, am demarat această campanie pentru că dorim să le mulţumim tuturor celor care aleg un produs Philips şi ne acordă astfel încrederea lor. Cu această ocazie, oferim tuturor cumpărătorilor posibilitatea de a returna produsul, în cazul în care nu sunt mulţumiţi de calitatea lui”, a declarat Oana Tănăsescu, Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle Balkans.
Campania ”Mulţumesc pentru alegerea ta!”, implementată de Philips la nivel naţional, în magazinele partenere prevede că returnarea banilor este valabilă pentru orice produs electrocasnic, de îngrijire personală sau electronic de la Philips, cu excepţia televizoarelor, monitoarelor, fax-urilor, telefoanelor mobile, corpurilor şi sistemelor de iluminat, bateriilor şi a altor consumabile. Pe parcursul campaniei, o persoană poate returna un singur produs, dintr-o anumită categorie.
Consumatorul nemulţumit de produs trebuie să expedieze produsul în ambalajul original, cu toate accesoriile, certificatul de garanţie, o copie după factura fiscală şi formularul de promoţie completat, către Oficiul Poştal 71, Căsuţa Poştală 1, Bucureşti, în maximum 30 de zile de la data achiziţionării. Produsul trebuie să fie în stare funcţională şi să nu prezinte defecte cauzate de utilizarea necorespunzătoare.