Ultimii doi ani au demonstrat că tot mai mulți retaileri pun accent pe procurarea produselor de la companii românești, mai ales fructele și legumele.
În context, Kaufland România a anunțat că se află printre puținii retaileri care în acest moment au peste 50% din produse de proveniență locală, procurarea acestora fiind prima opțiune a companiei în politica de achiziții.
Și tot legat de acest context, compania lansează o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Așadar, campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru fiecare român să îndrăznească să se reinventeze, să încerce experiențe și gusturi noi și, în final, să caute mereu să fie mai aproape de ceea ce îl bucură cu adevărat.
Astfel, clienții retailerului au posibilitatea de a trăi experiențe inedite, pentru prima dată-n viață – fie că vorbim de ocazia de a participa la acțiuni de voluntariat pentru cauze sociale, oportunitatea de a încerca sporturi noi sau de a face pur și simplu mai multă mișcare, de a se bucura de experiențe culinare sau invitații la diferite festivaluri de muzică – printre care UNTOLD, Neversea sau Timeshift.
Pe de altă parte, compania se implică în proiecte care promovează stilul de viață fresh – printre care: Crosul Pădurii, cea mai mare competiţie de alergare de masă care susţine o cauză de mediu, parteneriatul cu Let’s Do It, România, alături de care a participat la diverse acțiuni dedicate ecologiei, susținerea proiectului Atlantic Challenge, în care patru români, printre care și Andrei Roșu, vor traversa pentru prima dată Oceanul Atlantic într-o barcă cu vâsle și altele
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1200 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România.