Un celebru radio a fost achiziționat de către Grupul Dogan Media, cel care deține și postul Kanal D. Este vorba de Radio Impuls, o retea cu acoperire in cele mai importante orase, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova.
Radio Impuls este o retea comerciala care difuzeaza hituri contemporane si care se adreseaza unui public urban, cool, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate. Prin aceasta mutare, Grupul Dogan Media isi consolideaza operatiunile pe piata media din Romania, Radio Impuls alaturandu-se televiziunii Kanal D si diviziei online reprezentata de site-urile kanald.ro (platforma de brand), wowbiz.ro (site de stiri mondene si lifestyle), stirilekanald.ro (site-ul de stiri si actualitate ) si kfetele.ro (platforma dedicata publicului feminin).
„Suntem bucurosi ca eforturile noastre, ca echipa, s-au concretizat in rezultate foarte bune. Imi exprim gratitudinea fata de toti cei care au facut posibil succesul Kanal D: echipa acestei televiziuni, telespectatorii nostri, reprezentantii mass-media, partenerii nostri de business. Kanal D continua sa se dezvolte si sa investeasca in continut de calitate, iar acum, la 12 ani de existenta a Kanal D, le uram bun venit, alaturi de noi, colegilor de la Radio Impuls. Ne bucuram sa avem in Grup, pe langa televiziune si divizia de online, o importanta componenta radio. Va dorim tuturor o primavara frumoasa!”, a declarat Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D.
Astazi, 1 martie, Kanal D sarbatoreste 12 ani de existenta pe piata media din Romania, mai mult de un deceniu in care statia a inregistrat o crestere spectaculoasa si s-a impus ca un adevarat trendsetter in peisajul mediatic din Romania. Formate fenomen revolutionare precum „Exatlon”, „Bravo, ai stil!”, serialele turcesti, abordarea inovativa a Stirilor au facut din Kanal D un model pentru competitorii sai si au creat alternative interesante si relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori. Kanal D a generat continut remarcabil de-a lungul anilor, consolidandu-si pozitia de jucator important in top trei televiziuni generaliste din Romania.
Toate acestea sunt rezultatele unei strategii sustinute si inspirate, clasand statia, in 2018, pe locul doi la nivelul publicului National, cu 14,9% cota de piata, si All Urban, cu 12,6% cota de piata, in Prime Time (20:00 – 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Cresterea Kanal D in 2018 a fost una semnificativa, in raport cu statiile din top trei televiziuni din Romania. La nivelul publicului Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00), statia a inregistrat o crestere de 20% a cotei de piata, raportat la 2017.
Astazi, 1 martie, vedetele Kanal D vor sarbatori impreuna cu telespectatorii, prin intermediul emisiunilor statiei, cei 12 ani de evolutie constanta si dedicare in raport cu publicul si valorile statiei. O editie speciala si emotionanta „Teo Show”, prin care se celebreaza cei 12 ani de Kanal D, ii va face pe telespectatori partasi ai trairilor si intamplarilor inedite experimentate de vedetele Kanal D de-a lungul activitatii lor. Mai mult decat atat, si pe Radio Impuls va fi sarbatoare. Statia va marca intrarea in Grupul Dogan Media prin lansarea unei campanii de imagine in care numerosi artisti si vedete din Romania s-au alaturat, indemnandu-si fanii sa asculte hit dupa hit la Radio Impuls.